به اطلاع اساتید ، پژوهشگران و دانشجویان گرامی می رساند دانشگاه علم و فرهنگ با مشارکت جهاد دانشگاهی دانشگاهها و سازمان های مرتبط در نظر دارد در تاریخ 30 اردیبهشت ماه 1394 “کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران” را برگزار نماید . مجوز برگزاری این کنفرانس نیز در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و سایت Sivilica نمایه شده است .
علامندان می توانند جهت ثبت نام و ارسال چکیدۀ مقالات خود با موضوعات ذیل به سایت www.iscconferences.ir/usc مراجعه نمایند .
-تبلیغات محیطی ، هویت و ارتباطات فرهنگی و اجتماعی
-تبلیغات محیطی و بهبود فضای کسب و کار
-اخلاق ، قوانین و الزامات در تبلیغات محیطی
-تبلیغات محیطی ، مبلمان و نمای شهری
-تکنولوژی ها و فناوری های نوین در تبلیغات محیطی
مهلت ارسال چکیده مقالات : 15 فروردین 1394