آغاز به کار هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت؛ فراخوان هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دکتر پیش¬بین معاون فرهنگی دانشجویی با اعلام این خبر افزود: به همت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز بهکار نمود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت cs.uast.ac.ir و مطالعه دقیق اطلاعیه ها و دستورالعمل ثبت آثار و دستاوردهای خود در این جشنواره شرکت نمایند. 
    وی افزود: جشنواره حرکت درون دانشگاهی در 9 رشته رقابتی برگزار می گردد که شامل انجمن علمی برگزیده، کتاب، نشریه علمی، فعالیت علمی خلاقانه، مسابقه علمی، محتوای دیجیتال، اختراع، کارآفرینی و بخش ویژه می باشد که متقاضیان جهت شرکت در جشنواره می توانند در سایت جشنواره به آدرس مذکور ثبت نام و آثار خود را به صورت گزارش یا اینفوگرافی با توجه به رشته خود بارگذاری نمایند. آثار شرکت کننده باید در فاصله زمانی خرداد 97 تا خرداد 98 به انجام رسیده باشد. 
    ایشان در ادامه اعلام کرد: مهلت ثبت آثار در سایت مذکور تا تاریخ 15 تیرماه 98 می¬باشد. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه علمی جشنواره با شماره 82778865-021 تماس حاصل نمایند.
    در پایان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه خواست که با توجه به زمان محدود شرکت در جشنواره؛ در اسرع وقت نسبت به ثبت اطلاعات انجمن¬های علمی و دستاوردهای فردی و گروهی دانشجویان در سایت مذکور اقدام نمایند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373