رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت: دغدغه‌ها و مطالبات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در ارتباط با رشد علمی و پژوهشی را نصب العین خود قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز جلسه مشترک بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با رئیس و اساتید این مرکز علمی برگزار شد.

محسن ممیزی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، محمد ملایری فرمانده پایگاه بسیج شهدای 15خرداد دانشگاه، نادر شیرکوند مدرس دانشگاه و مدیر رسانه‌های دیجیتال کشور و جمعی از اساتید و اعضای شورای بسیج دانشجویی در جلسه بررسی فعالیت‌های معاونت علمی و پژوهشی پایگاه بسیج دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین حضور داشتند.

 photo_2016-05-19_08-56-00
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین طی سخنانی در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و همچنین سالروز قیام خونین 15 خرداد گفت: خدا را شاکریم که دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص اهمیت رشد علمی و پژوهشی را نصب العین خود قرار داده و با حضور بسیجیان دانشگاهی قصد داریم برنامه‌ریزی مدون و مناسبی برای پیشرفت دیار 15 خرداد در این زمینه را فراهم کنیم.

محسن ممیزی اظهار داشت: همواره خودم را بسیجی دانسته و همچنان خود را خادم نهاد بسیج دانشجویی و اعضای فعال این نهاد دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین می‌دانم.

photo_2016-05-19_08-55-49

وی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات معاونت آموزش و پژوهش پایگاه بسیج و حضور اساتید مجرب و دانشجویان فعال در این جلسات افزود: بسیجیان دانشگاه، ظرفیت بسیاری برای اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و همچنین برنامه‌های فرهنگی دارند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین عنوان کرد: در برگزاری همایش روز استاد و معلم و همایش ملی ستارگان درخشان ورامین نیز بسیجیان مرکز حضور فعال داشته‌اند که می‌توانیم با مدیریت و برنامه‌ریزی، از این ظرفیت در پیشبرد اهداف مختلف بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های دیگر رهبر معظم انقلاب، حرکت شایسته در جهت مقابله با جنگ نرم به‌ویژه در فضای مجازی است که باید هوشمندانه و با بصیرت کامل و عزم لازم در این زمینه ورود پیدا کنیم. البته در سومین دوره مسابقات همایش ملی ستارگان درخشان ورامین نیز بخش وبلاگ نویسی یکی از بخش‌هایی بود که مورد استقبال بی‌شمار قشر دانشگاهی قرار گرفت، که نشانه علاقه جوانان ما برای ورود به این عرصه و فعالیت‌های مثبت و انقلابی در فضای مجازی است.

ممیزی ضمن تشکر از محمد ملایری فرماندهی پایگاه بسیج دانشجویی و همچنین اعضای شورای این پایگاه، ابراز امیدواری کرد تا با شروع به کار مجله علمی ترویجی دانشگاه، حضور ملموس دانشجویان علاقمند به امورآموزشی و پژوهشی پررنگ‌تر شود.

photo_2016-05-19_08-55-53

محمد ملایری، فرمانده پایگاه بسیج شهدای 15 خرداد دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین نیز در این جلسه ضمن تشکر از اساتید و دانشجویان حاضر بسیجی گفت: خیلی خوشحال و خرسندیم که با حمایت‌های رئیس دانشگاه و همچنین انگیزه والای دانشجویان بسیجی، پرچم‌دار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در محیط دانشگاهی هستیم.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های اخیر پایگاه بسیج دانشجویی شهدای 15 خرداد ارائه کرد و افزود: امیدواریم با حضور بسیجیان دانشگاه اعم از اساتید و دانشجویان و حمایت‌های سازمان بسیج دانشجویی بتوانیم گامی در جهت پیشرفت علمی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی و دیار 15 خرداد برداریم.

ملایری عنوان کرد: توانایی راه‌اندازی یک وب سایت به جهت پوشش اخبار مربوط به معاونت آموزشی و پژوهشی پایگاه بسیج و همچنین فعال‌سازی کتابخانه دانشگاه وجود دارد.

photo_2016-05-19_08-55-56

وی همچنین آمادگی خود و اعضای پایگاه بسیج را به جهت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوعاتی نظیر «حجاب و عفاف ، نقش دانشجو در پیشرفت جامعه اسلامی و مهدویت» اعلام کرد.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه اساتید معظم دانشگاه استاد نظری، استاد شیرکوند، استاد ارجستانی و همچنین دانشجویان عضو شورای بسیج دانشجویی، محسن تاجیک، سید یوسف علوی، سید محمد رضایی، فاطمه بوربور، شهین گلزادی نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با فعالیت‌های علمی و پژوهشی معاونت علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی مطرح کرده و به گفت‌گو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/2462/صا30

کانال تلگرام خبرگزاری فارس در جنوب تهران

telegram.me/joinchat/BOxrhj4jYGbJ7OgNMorHRw

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373