احداث دانشگاه علمی کاربردی در بهترین نقطه شهر

مهندس محسن ممیزی

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت:دانشگاه علمی کاربردی در بهترین نقطه شهر احداث می شود.

به گزارش کمیته ارتباطات ورسانه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین همزمان با ۲۰ بهمن و نهمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی،بیداری اسلامی،استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفان محسن ممیزی اظهار داشت:کلنگ احداث دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با حضور مسئولین استان تهران و شهرستان ورامین بر زمین خورد.

وی تصریح کرد: با تلاش و همکاری ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین و پس از واگذاری ساختمان این دانشگاه به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی زمین مناسبی در بهترین نقطه شهر برای احداث ساختمان این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین اکنون با جذب بیش از ۱۵۰۰ دانشجو نیازمند مکان جدیدی برای ارائه خدمات بهتر به نسل جوان این مرز و بوم هستند.

وی ادامه داد: این ساختمان به نام سردار شهید سعید مهتدی مذین خواهد شد و کارفرمای این پروژه نیز شهرداری می باشد و پیمانکار نیز با قراردادی که شهرداری انجام داده مشخص شده است.

وی انقلاب اسلامی را امانت و هدیه‌ای الهی دانست و با تأکید بر تلاش دانشجویان باید برای فراگیری علم و دانش عنوان کرد: غلبه بر عقب ماندگی علمی یکی از آرمان‌های انتصاب درخشان است.

وی در پایان گفت: رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه در رشته‌های امور فرهنگی با گرایش فرهنگی، حقوق با گرایش علوم ثبتی، معماری با گرایش معماری شهری، حسابداری با گرایش مالی و فناوری اطلاعات با گرایش شبکه‌های کامپیوتری در مقطع کاردانی و طراحی معماری با گرایش طراحی بیرونی، فناوری اطلاعات با گرایش شهرداری و بازیافت در مقطع کارشناسی از رشته‌های این دانشگاه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373