اصل ولایت فقیه شاهرگ و گلوگاه های نظام و انقلاب و ذخیره پایان ناپذیری است که گره های کور و ناگشودنی را باز می کند

سید محسن رضایی رئیس شورای اسلامی شهر ورامین و عضو هیات امنای دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در پیامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر نوشت:اصل ولایت فقیه شاهرگ و گلوگاه های نظام و انقلاب و ذخیره پایان ناپذیری است که گره های کور و ناگشودنی را باز می کند.

در این پیام آمده است:خدای بزرگ را شاکریم که توفیق داد تا در پرتو رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری،سی و شش سال همراه با عزت،سرافرازی و سربلندی و اقتدار را طی نموده و در حال فتح قله های بلند پیشرفت و تعالی کشورعزیزمان باشیم.
هر چند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به پیروزی،آزمایش های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است،اما حفظ و نگهداری و استمرار آن مراتب مشکل تر بوده و نیاز به شناخت،هوشیاری،مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد.
در حالیکه در چند سال اخیر شاهد شکست و بیراهه رفتن بهار انقلاب های عربی بوده ایم،تفکر سیاسی امام ره در پایه گذاری اصل مترقی ولایت فقیه بود که انقلابی پویا و ماندگار را در بیست و دوم بهمن ماه ۱۳۵۷ پدید آورد تا جهانیان صدای شکستن استخوان استبداد را در دنیا بشنوند و مطمئنا آنچه این نظام و انقلاب را بیمه و روز به روز بر عزت و شرف آن می افزاید “مساله ولایت فقیه”و توجه و عنایت همگان به این مهم می باشد.اصل ولایت فقیه شاهرگ و گلوگاه های نظام و انقلاب و ذخیره پایان ناپذیری است که گره های کور و ناگشودنی را باز می کند.
اینک در آستانه طلیعه فجر سی و ششم و سالگرد بازگشت امام راحل به میهن اسلامی شاهد عزت امت اسلام در سراسر عالم و در آموزی ملت ها از انقلاب اسلامی در خروش ایشان برای پایان دادن به ظلم و ستم فرعونیان هستیم و شاهد فجری دیگر بر اثبات جهان شمولی انقلاب عظیمی که با زعامت رهبری بزرگوار،دور اندیش و بصیر حضرت آیت ا… خامنه ای (مدظله العالی) تا سپردن پرچم انقلاب حسینی به دست توانمند حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهایی بشریت از قیود استکبار جهانی به پیش می رود.
اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام مبارک حضور اقشار مختلف مردم خصوصا خانواده معظم شهداء،آزادگان و جانبازان و همه بسیجیان شهرستان ورامین،امیدوارم با محور قرار دادن معنویت ،ارزش های انقلاب اسلامی و اتحاد و همدلی از نظام مقدس اسلامی به عنوان عطیه الهی به خوبی حفاظت نمائیم.
در پایان از درگاه خداوند متعال بهروزی ملت بزرگ ایران و صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و موفقیت همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواهانم.

سید محسن رضایی
رئیس شورای اسلامی شهر ورامین و عضو هیات امنای دانشگاه

علمی کاربردی شهرداری ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373