بازدید دانشجویان علمی کاربردی شهرداری ورامین از موزه عبرت تهران

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین از موزه عبرت تهران بازدید کردند.

به پیشنهاد معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ،دانشجویان خواهر رشته کاردانی شبکه های کامپیوتری ،طی یک اردوی یکروزه از موزه عبرت تهران بازدید نمودند .

در این بازدید راهنمای موزه ،جناب آقای عزیزیان که خود نیز از فعالان سیاسی و زندانیان دوره طاغوت بوده اند توضیحاتی کامل در مورد بخش های مختلف این موزه که در منطقه تاریخی باغ ملی یا میدان مشق سابق قرار گرفته  ارائه نمودند .

2222222222222

ایشان ضمن همراهی دانشجویان و پاسخ به سوالات آنها در بخش های مختلف موزه ،تصریح نمودند که صنحه هایی که مشاهده می نمایید ،تنها گوشه ای از جنایات رژیم منحوس پهلوی در دوران طاغوت می باشد . زندان های مخوف و شکنجه های فجیع که بسیاری از آنها قابل بیان نیستند و حتی خود شکنجه گران نمی توانستند راجع به این اعمال غیر انسانی خود صحبت کنند . واز بیان این مسائل خوداری می کردند. در آن دوران انجام شده است .

IMG_3613

این جانباز دفاع مقدس و پدر شهید ضمن توصیه دانشجویان به حفظ حجاب وعفاف و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی ،تاکید نمودند که باید ارزش این آزادی و نعمتهای کنونی را بدانیم زیرا این نعمتها ماحصل تلاش و رشادت های مردان دلیر و مجاهدان انقلابی و دفاع مقدس بوده است .در پایان دانشجویان از محصولات فروشگاه فرهنگی موزه خرید نمودند.

IMG_3568

در ادامه دانشجویان از باغ موزه دفاع مقدس تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی ،روبه روی پارک طالقانی بازدید نمودند .راهنماهای این مجموعه فرهنگی ،توضیحات کامل وجامعی در مورد بخشها و تالارهای این مجموعه بیست هکتاری ارائه نمودند . تالار ریشه ها ،تالارآستانه ،تالار حیرت وحقانیت ،تالار دفاع ،تالار آرامش ومقابله ،تالار شهادت ، تالار پیروزی وتالار سرانجام هشت تالاری بودند که صحنه های واقعی و فضای دوران جبهه و جنگ را در ذهن داشجویان تداعی کرده بودند.

در پایان نیز ،دانشجویان در کنار تانک ها و هواپیماهای جنگی واقع در محوطه ی باغ موزه دفاع مقدس عکس های دسته جمعی گرفته و راهی شهر ورامین و محل دانشگاه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373