بازدید رییس دانشگاه جامع استان تهران از مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

رییس دانشگاه جامع استان تهران از مرکز شهرداری ورامین در حالیکه توسط مهندس منشاد و حجت الاسلام رمضانی از مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی همراهی می شد از مرکز شهرداری ورامین بازدید نمود.

در ابتدای این بازدید علی حیدریان شهردار ورامین ضمن خیرمقدم به مهمانان با اشاره به اینکه اعضای هیأت امنای دانشگاه و شورای شهر در مرکزعلمی کاربردی شهرداری ورامین ، تدریس هم می کنند از مسئولان دانشگاه جامع تقدیر نمود.

سپس مهندس حبیب زاده با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه مهارتی هست  گفت:برای رفع مشکلات ، ایجاداشتغال ، برطرف کردن مسائل بنگاههای اقتصادی ، بخش صنعت ، رفع مشکلات روزمره که دانشگاههای نظری نمیتوانند آنها را برطرف کنند . دانشگاه جامع متولد شد با 4ویژگی : 1-مدرس مخصوص 2-مرکزآموزش مخصوص 3-دانشجوی مخصوص 4-قوانین مخصوص پیشتاز تمام دانشگاه ها باشد.

وی تصریح کرد: مدرس مخصوص یعنی مدرسی که سواد علمی رشته مورد نظر را توأم با تجربه کاری مرتبط داشته باشد . دانشجوی مخصوص یعنی دانشجویی که شغلش مشخص هست و برای کسب مهارت در رشته مربوطه جذب شده است . مرکزمخصوص یعنی مرکزی که دولتی نیست.درحقیقت با توجه به امکانات منطقه کارمیکند . قوانین مخصوص هم یعنی دانشگاه جامع درسهای عام ندارد . رشته هایی مثل مکانیک وجودندارد بلکه رشته های مشتق شده مثل تعمیرکار پمپ ، تعمیرکار آسانسور ، نصاب آسانسور و..

رییس دانشگاه جامع استان تهران اظهار داشت: بنده هم معتقدم دانشگاه جامع باید محور توسعه منطقه باشد . بنده اعتقاد دارم مراکزعلمی کاربردی منطقه شما با محوریت ورامین باعث پیشرفت منطقه خواهد شد .

وی گفت: درموردکارشناسی ارشد هم ابتدا باید یک پروژه تعریف شود . مثلا مسئله بازیافت مواد که شما اگر پروژه بازیافت را بطور کامل تعریف کنید با تمام ابعاد مثل مجری پروژه ، بودجه پروژه و ابعادپروژه  ما هم قول میدهیم که کارشناسی ارشد را هم برای شما پیش بینی کنیم .

این مسئول با تأکید بر برندسازی مراکز گفت:دانشجو یا اطمینان خاطر که بعداز ورود به مرکز و فارغ التحصیلی به مهارت کامل میرسد و جذب کارخواهدشد .

وی سپس به مسائل فرهنگی اشاره و گفت: امیدواریم ساختمانی که می سازید دارای امکانات ورزشی و سالن های ورزشی(مجتمع ورزشی) باشد تا ما حتی دانشجویان شرق استان تهران یا کل تهران را برای برنامه هایی مثل المپیادورزشی به ورامین بیاوریم . اگر شما هزینه کنید بازخوردخوبی برای شماخواهدداشت . باعث جذب سرمایی و اعتبارات خواهدشد .

مهندس حبیب زاده ضمن تاکید بر نمازجماعت و رسیدگی به نمازخانه مرکز گفت:نیروهایی بسازید که الگو باشند . نه اینکه بعدازفارغ التحصیلی فرهنگی که داشته را هم از دست بدهد.

وی ضمن تقدیر از مهندس ممیزی افزود: تشکرمیکنم از تمام کسانی که از روزاول مسئولیت داشته اند در مرکز و زحمات بیشماری را متحمل شده اند تا مرکزشما به این جایگاه برسد ،الحمدلله باهماهنگی خوب شورای شهر،شهرداری و مدیریت خوبی که آقای ممیزی دارند ، مشکلات برطرف می شود و با حمایت و همکاری همه سریع تر کارها به نتیجه برسد تا شما الگوی علمی کاربردی در استان تهران بشوید .

شهردار ورامین نیز گفت: اتفاقا ما هم در نظر داریم تا یک مجتع ورزشی مجهز با تمام امکانات خوب برای شهرداری و سازمانهای تابعه شهرداری بسازیم . بودجه 1 میلیاردی پیش بینی شده  که دانشجویان علمی کاربردی هم  از تمام امکانات آن بهره مند شوند .

وی عنوان کرد: پیمانکارتوانمندی برای ساخت ساختمان مرکزداریم که تا پاییزسال آینده کار را به اتمام برساند ، ولی اگر نشد انشاالله تا پایان سال آینده کار به اتمام میرسد و امیدواریم مرکز تا آن زمان به بهره برداری برسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373