بازدید معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهری و روستایی از دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

همزمان با دهه کرامت و در روز چهارشنبه 94/5/28دکتر جندقیان معاون فرهنگی و دانشجویی و مهندس دامن باغ مسئول امور دانشجویی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهری و روستایی وزارت کشور از دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین بازدید به عمل آوردند .

سیداحمداحمدی در این جلسه گزارش کاملی از برنامه های فرهنگی یک ساله اخیر مرکز شامل “برگزاری جلسات شورای فرهنگی و تصویب برنامه های فرهنگی و اجرای برنامه ها ، برگزاری همایش های علمی و فرهنگی ، برنامه های مذهبی در ایام ولادت و سوگواری اهل بیت سلام ا..علیها ، نصب بنر و پوستر در مناسبتهای مختلف ، اطلاع رسانی به علاقمندان جهت شرکت در جشنواره ها و مسابقات فرهنگی و علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی و..” را ارائه نمود .

دکتر جندقیان در این جلسه تاکید کرد که مسئولان فرهنگی نقش بسزایی در هدایت فکری و عقیدتی دانشجویان دارند و         می توانند سکان دار روابط اجتماعی و فرهنگی دانشجویان باشند.

وی افزود : امروزه یکی از مواردی که متولیان امور فرهنگی و دانشجویی باید در سر لوحه ی فعالیت هایشان قرار دهند استفاده از ابزار های نوین ارتباطی جهت فعالیت های فرهنگی است.

دکتر جندقیان اضافه نمود : امروزه شبکه های اجتماعی یکی از متداول ترین ابزاری های نوین ارتباطی هستند  بهره مندی صحیح از فضاهای مجازی جهت انتقال پیام های فرهنگی یکی ازروش های کاربردی و موثر خواهد بود .

معاون فرهنگی و دانشجویی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی در ادامه اظهار نمود: امروزه ما باید با زبان دانشجویان با آنان ارتباط برقرار کنیم بطوری که به ما اعتماد کنند و در سایه این اعتماد است که می توان کار فرهنگی کرد .

در این بازدید دکتر جندقیان از بازدید انجام شده ابراز خرسندی نموده و آن را موجب رشد و تعالی در امور جاری خود دانستند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373