مراسم معارفه رئیس جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی دکتر محمدرضا مردانی طی حکمی ناصر شیرکوند را به سمت سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین منصوب نمود.

شایان ذکر است در روز چهارشنبه بیستم مردادماه جاری دکتر مردانی به همراه معاونین و مدیران موسسه پس از ورو د به شهرستان ورامین با امام جمعه این شهر دیدار نمودند و پس از آن در مراسمی که با حضور اعضای شورای شهر ، امام جمعه موقت ، و تنی چند از مدیران و مسئولین شهری برگزارشده بود ،  حضور یافتند.

باید خاطر نشان ساخت در ابتدا  فتح اله فرجی سرپرست موفقت مرکز به تشریح فعالیت ها و عملکرد مرکز در زمات تصدی خود دراین مدت پرداخت . در ادامه برخی از اعضای شورای شهر پرسش هایی را در زمینه نحوه تعامل با مرکز و از حمایت ها و پشتیبانی های انجام شده پرداختند در ادامه دکتر مردانی ضمن اشاره به رشادت ها و حماسه افرینی های مردم سلحشور و قهرمان پرور ورامین و اشاره به قیام افتخار آفرین پانزدهم خرداد یاد و. خاطر شهداء و امام شهداء بویژه شهدای ورامین را گرامی داشتند .

دکتر مردانی در ادامه تاکید کرد : به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی است که ما هم اکنون به قدرت بزرگ در منطقه در آمدیم، امروز ما با بیش از 4 میلیون دانشجو در اکثر زمینه های علمی ، دفاعی و موشکی و … به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه محسوب می شویم .

رئیس موسسه اموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی اظهارکرد: دانشگاه جامع با اهدفی بوجود آمده که یکی از مهمترین آن ایجاد رشته های مهارت محور برای تربیت شاغلین است بطوری که کسانیکه جویای کار هستند برای تخصص های خاص تربیت می شوند و در همان رشته مشغول بکار می گردند.

دکترمردانی افزود: در ابتدا به جهت تقاضای بالا برای ورود به دانشگاه و سونامی افرادی که در پشت کنکور بودند وزارت علوم رشته های نظری را هم که در حوزه دانشگاهی دیگر بودرا در دانشگاه جامع تعریف نمود و علمی کاربردی ها از ریل اصلی خود خارج شده بودند ولی هم اکنون در دولت یازدهم تاکید به ماموریت گرایی در اموزش شد و مراکز علمی کاربردی به تربیت نیروی های دستگاه متبوع خود پرداختند.

دکتر مردانی ادامه داد: وزارت علوم با توجه به ظرفیت های موجود در دستگاه های اجرایی موسسات مختلف را تشکیل داد که یکی از این موسسات موسسه آموزش عالی وزارت کشور است که 71 مرکز دارد که یکی از آن مراکز مرکز شهرداری ورامین است که به تربیت کارکنان دستگاه متبوع خود از جمله شهرداری و فرمانداری می پردازد.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی خاطر نشان ساخت: ما هم اکنون هفتصد هزار کرسی خالی در دانشگاه داریم و هدف اصلی وزارت علوم و دانشگاه جامع این است که به ریل اصلی خود که تربیت نیروی های متخصص و موردنیاز جامعه است برگردد.

دکتر مردانی در پاره دیگر ازسخنانش گفت: الحمدوا… با حمایت و پشتیبانی وزیر کشور و تاکید به استانداران و فرمانداران و شهرداران سراسر کشور مراکز علمی کاربردی با کمک مسئولان و مدیران شهری و استانی نسبت به نیاز سنجی دقیق و منطی اموزشی در دستگاه خود بپردازند و در تربیت نیروی های انسانی و رسیدن به صلاحیت حرفه ای اهتمام ورزند.

در ادامه دکتر مردانی پس از پاسخ به پرسش های برخی از اعضای شورای شهر حاضر در جلسه حکم سرپرستی دکتر ناصر شرکوند را اعطاء نمود و همچنین طی حکمی فتح اله  فرجی را به عنوان مشاور امور ایثارگران موسسه منصوب نمود.

لازم به ذکر است پس از اتمام جلسه دکتر مردانی و هیات همراه با همراهی  مدیران و مسئولان حاضر در جلسه به زیارت شهدای شهر و اقامه نماز پرداختند.

222222222

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373