برای اولین بار در مراکز علمی کاربردی کشور؛استفاده از فناوری IS در امتحانات

مهندس محسن ممیزی

سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین از استفاده از فناوری IS در امتحانات این مرکز برای اولین بار در مراکز علمی کاربردی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز دانشگاهی علمی کاربردی شهرداری ورامین محسن ممیزی با اعلام این خبر گفت:به زبان ساده می توان  مجموعه ای از نظم و ترتیب گرد آمده در امتحانات  را هدف هر مدیر یک مجموعه آموزشی دانست.

وی تصریح کرد:به همین دلیل نشست هایی در جلسات متعدد با حضور متخصصان فناوری اطلاعات و برنامه نویسی و نیز معاونین مرکز با نام فراخوان عمومی براي بهبود نظام امتحانی داير گرديد و بر اساس آن‏چه متخصصان اعلام كردند، در اين نشست ها  50 طرح عمده مطرح و طی سه روز بر روی چالش‏ها و مشکلات موجود آموزشی در مرکز و نیز مراکز آموزشی بحث و تبادل نظر گردید.

سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین با تشریح فناوری IS گفت:به  سامانه هایی که توانایی خواندن و تشخیص اطلاعات افراد را دارند  سیستم شناسایی یا Identification System گفته می‌شود،بطور کلّی شناسایی خودکار و نگهداری داده‌ها (AIDC) روشی است که طی آن تجهیزات خواه سخت افزاری یا نرم‌افزاری قادر به خواندن و تشخیص داده‌ها بدون کمک گرفتن از یک فرد هستند.

وی ادامه داد: ما این فناوری را با هدف بالا بردن ضریب امنیتی و صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی و حرکت به سوی هرچه الکترونیک تر شدن سامانه امتحاناتی به صورت پایلوت در امتحانات مرکز نیمسال جاری مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری ورامین اجرا نمودیم و اکنون با شروع امتحانات مرکز وجود رضایت در دانشجویان و  نیز مسئولین برگزاری امتحانات به وضوح دیده می شود.

ممیزی در تشریح مزایای استفاده از این فناوری گفت:کاهش هزینه‌ها با کاهش فعالیت‌های دستی و افزایش سرعت و صرفه جویی در کاغذ و نیروی انسانی،اتوماسیون بدون توقف،کاهش خطا،کنترل فرایندهای غیر قابل رویت،امکان به روز رسانی بر چسب‌ها بدون دخالت دست،افزایش ضریب امنیت ویکپارچگی از مزایای این فناوری هستند.

این مسئول هدف اصلی و اساسی اجرای طرح مذکور را تکریم دانشجو دانست و گفت: هدف اصلی ما احترام به وقت دانشجو که سرمایه اصلی کشور می باشد است و به همین دلیل اقدام به اجرای این طرح نمودیم.

وی در پایان عنوان کرد: طرح های متعددی که خروجی جلسات برگزار شده شوراهای آموزش و پژوهش می باشد موجود است و برآن هستیم که با کمک خداوند طرح های فوق را به تدریج در نیمسال های تحصیلی آینده اجرا نماییم تا رضایت دانشجویان بیش از پیش فراهم گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373