چشم انداز برنامه های پژوهشی سال 91

مهندس بازیاری معاون آموزش و پژوهش دانشگاه

معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز به تشریح برنامه های پژوهشی سال 91 پرداخت.

مهندس غلامحسین بازیاری با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر توسعه و ارتقای تولید ملی تاکید نموده و گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی نیاز روز را دریافت و نامگذاری بسیار شایسته ای داشتند و حال این وظیفه بر عهده همه مردم به ویژه قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه می باشد که در جهت منویات رهبری گام بردارند.

وی سپس به برنامه های سال 91 پژوهشی سال 91 اشاره نموده و افزود:سال 91 سالی پربار و پربرنامه برای این مرکز آموزش عالی است که خروجی شایسته آن همکاری دانشجویان و محققان را می طلبد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تصریح کرد:برگزاری کارگاه های آموزشی پژوهشی ربوکاپ برای رشته فناوری اطلاعات،نقد فیلم رشته امور فرهنگی،شناخت عرفان و معماری اسلامی رشته معماری و آموزش حسابداری نوین برای رشته حقوق از جمله اقدامات مهارت افزایی دانشجویان می باشد.

وی برگزاری مسابقات ربوکاپ،حمایت از طرحهای پژوهشی اساتید و دانشجویان،برگزاری همایش،کنفرانس و نشست های علمی و کرسی های هم اندیشی،چاپ نشریه علمی،فرهنگی،اجتماعی “جامع ورامین”،طراحی و برنامه ریزی بازدیدهای علمی و پژوهشی را از دیگر برنامه های دانشگاه در سال جاری برشمرد.

این مسئول ارشد آموزشی دانشگاه ادامه داد:چاپ کتاب،فعال تر نمودن انجمن های علمی اساتید و دانشجویان،تشکیل کلاسهای دانش افزایی اساتید و برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی اساتید و دانشجویان از دیگر برنامه های پژوهشی سال 91 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373