بیانیه بسیج دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین  به مناسبت روز دانشجو

همزمان با ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام و همچنین روز دانشجو و 16 آذر، بسیج دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، بیانیه ای به شرح ذیل را صادر نمود.

*بسم الله الرحمن الرحیم*

روز دانشجو، روز درهم آمیختن تقوا و شهادت با علم و دانش اندوزی بر دانشجویان با بصیرت ایران اسلامی گرامی باد.

از مهم ترین حرکتهای سیاسی قبل از انقلاب، اعتراض دانشجویان به سفر معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به تهران بود.

به دنبال اعتراض دانشجویان انقلابی به این سفر استعمارگری آمریکا، گارد تا دندان مسلح رژیم منفور پهلوی برای اولین بار وارد صحن دانشگاه تهران شد تا فریاد حق طلبانه فرزندان این ملت را سرکوب کند و حمله وحشیانه رژیم شاهنشاهی در 16 آذر 1332 منجر به شهادت 3 تن از دانشجویان شهید احمد قندچی، شهید مصطفی بزرگ نیا و شهید مهدی شریعت رضوی شد.

شهید دکتر مصطفی چمران واقعه 16 آذر را چنین روایت می نماید: (( وقایع آن روز چنان در نظرم مجسم است که گویی همه را به چشم می بینم؛ صدای رگبار مسلسل در گوشم طنین می اندازد؛ سکوت موحش بعد از رگبار، بدنم را می لرزاند. آه بلند و ناله جانگداز مجروحان را در میان این سکوت دردناک می شنوم. دانشکده فنی خون آلود را در آن روز و روزهای بعد به رای العین می بینم ))

و لذا این روز (16 آذر) به عنوان یک روز مقاومت تاریخی در تاریخ مبارزات ملت ایران خصوصا تاریخ دانشگاهیان کشور به ثبت رسید.

امروز هم دانشگاهیان ایران اسلامی، اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی در جهان امروز و مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد را از امام بت شکن خمینی کبیر اعلی الله مقامه و خلف صالح او امام خامنه ای مدظله العالی آموخته اند و با بصیرت دینی و انقلابی خویش راه نورانی شهیدان را با قدرت و قوت ادامه داده و اجازه نخواهند داد روحیه استکبارستیزی، دستخوش تحولات قرار گیرد.

رسالت دانشگاهیان در کنار مبارزه جدی با استکبار، مورد توجه قرار دادن ارکان اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی های درون زای کشور و مقابله با توطئه های فرهنگی اجانب و تقویت هویت ملی و اعتماد به نفس و تحقق شعار” ما می توانیم” می باشد.

بسیج دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام 16 آذر روز دانشجو را گرامی داشته و اعلام می دارد که به تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در مبارزه با استکبار جهانی خصوصا آمریکا و اسرائیل، لحظه ای شک و تردید نداشته و به راه مقدس خود که ظلم ستیزی، آزادی خواهی و عدالت جویی  است تا رسیدن به سرمنزل مقصود که برافراشته شدن پرچم مقدس لااله الاالله و محمد رسول الله بر فراز قلل جهان و تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)است، ادامه خواهد داد.

سلام و درود به دانش و دانشگاهیان؛ سلام و درود بر امام راحل و شهدای اسلام خصوص شهدای مدافع حرم و شهدای دانشجو

بسیج دانشجویی پایگاه 15 خرداد

بسیج کارمندان پایگاه ثارالله

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373