بیانیه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به مناسبت فرارسیدن 13آبان

بی شک انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و درخشش جوانان مسلمان این مرز و بوم در عرصۀ نبرد و شهادت ، یکی از برجسته ترین پی آمدهای نهضت خونین عاشوراست . حضرت امام خمینی(قدس سره) بنیان گذار جمهوری اسلامی با آگاهی  از نقش سرنوشت ساز فرهنگ عاشورا توانست انقلاب اسلامی را در مقابله با تمامی مستکبرین عالم با تکیه بر زلال معرفت حسینی و عاشورایی به پیروزی برساند . از این رو فرمودند : انقلاب اسلامی ایران پرتوی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن بود . آنچه از عاشورا و مکتب حسینی باید بیاموزیم حفظ و حراست از ارزشها همراه با بصیرت و آگاهی است که ملت ما ، همچنان بدان پایبند است .

فریاد اسلام خواهی امام راحل از سال 1342 – فریادشهادت طلبانه دانش آموزان در سال 1357 و خروش انقلابی دانشجویان مسلمان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران جلوه ای از حرکت عاشورایی حضرت حسین ابن علی علیه السلام است که به همگان آموخت اگر می خواهید سربلند و عزتمند باشید در مقابل زر و زور و تزویر سر تسلیم فرود نیاورید و تن به ذلت ندهید و امام راحل به تأسّی از مرام حضرت امام حسین علیه السلام اعلام فرمود :  اگر بندبند استخوان هایمان را از هم جدا سازند ، هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد .

مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی بلکه همه آزادگان واقفند امروز هر موفقیتی که ملت عاشورایی ایران در صحنه های جهانی و بین المللی و منطقه ای و داخلی بدست آورده است مرهون قیام و جهاد بی مثل و مانند حضرت سیدالشهدا علیه السلام است و لذا ما در عاشورای حسینی با ارواح طیبه شهدا پیمان می بندیم که از ولایت مطلقه فقیه و منویات امام خامنه ای مدظله العالی تا آخرین نفس دفاع کنیم .

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ضمن عرض تسلیت ایام محرم و عاشورا ، همراه با عزاداران حسینی با اقتدا به سیدوسالارشهیدان کربلا ، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و شهدای کربلا در روز تاسوعا و عاشورا فریاد بر می آورد : (( لبیک یا حسین ، هیهات من الذله ، مرگ بر آمریکا ))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373