بیانیه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در محکومیت اهانت کنندگان به پیامبراعظم صلی الله علیه و آله

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انوارتابناک انقلاب اسلامی آنچنان گسترده شده است که خفاشان در پی خاموش نمودن آن برآمده اند ، از یک طرف گروههای تکفیری از جمله وهّابیت و داعش با نام مقدّس اسلام ، آن جنایات ضدانسانی و اسلامی را در کشورهای اسلامی مرتکب می شوند و از طرفی نشریۀ فرانسوی شارلی ابدو فاقداخلاق به نام آزادی با انتشارکاریکاتور به ساحت مقدّس بزرگترین پیامبر اولوالعزم حضرت محمّد صلی ا..علیه و آله اهانت می نماید و در کنار سکوت مرگبار دولتیان فرانسه ، یک مجلّۀ فرانسوی هم این سناریو را دنبال می کند .

از جامعه اروپا که مدّعی فرهنگ و تمدّن است ! و البته کمتر این فرهنگ در اخلاق و اعمال و کردارشان مشاهده می شود ، انتظار می رود که از توهین به مقدّسات مسلمانان و آزادگان جهان به خصوص پیامبر نور و رحمت و اخلاق و معنویت دست بردارند و بیش از این خود را مضحکۀ سیاستهای شیطانی صهیونیست ها و آمریکائیها و انگلیسی ها قرار ندهند و بدانند که نور خدا  خاموش شدنی نیست .

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین  این حرکات بی ادبانه و سخیف مطبوعاتی فرانسه را شدیدا محکوم می نماید و انشاالله در راهپیمایی 22بهمن جواب دندان شکنی به آنها خواهد داد .

 

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373