بیانیه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به مناسبت روز جهانی قدس

 

همزمان با روز جهانی قدس، دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، متن این پیام به شرح ذیل است:

 

به نام خدا

اگر از اسرائیل غلطی سربزند، جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد. امام خامنه ای مدظله العالی

 

اعلان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از جانب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ابتکار بی نظیری بود که مساله فلسطین را تبدیل به موضوعی اسلامی و جهانی کرد و همین امر موجب شد که هر سال شاهد حمایت بیشتر از مقاومت مردم فلسطین باشیم.

 

حرکت عقلائی و انقلابی امام، توطئه رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات را نقش بر آب کرد و طرح سازش را به حاشیه راند.

 

مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواب آرام آنان را تبدیل به کابوسی وحشتناک کرده است که هیچ راه گریزی جز نابودی اسرائیل پیش بینی نمی شود.

 

امروز جوانان غیرتمند فلسطینی با الهام از آموزه های امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مصمم هستند که فلسطین را از یوغ صهیونیستها آزاد سازند.

 

آری روز قدس روز اسلام است.

 

قدس بخش لاینفک سرزمین تاریخی و مقدس فلسطین خواهد بود و لذا رجزخوانی های آمریکا و سگ ولگردش در قراردادن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، محکوم به فنا و شکست است.

 

جمهوری اسلامی، پرچم مقاومت فلسطین را تا پیروزی کامل و نابودی اسرائیل همچنان برافراشته نگاه خواهد داشت و نمی گذارد که با سازش کاری، مقاومت فلسطین از دور خارج شود.

 

روز قدس پشتوانه امنیت کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب و ملت است و روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

 

ملتهای مسلمان و آزاده خواه و ملت بزرگ ایران اسلامی در روز قدس، پاسخ جنایتهای آمریکا و اسرائیل و مزدوران آنان را قاطعانه خواهند داد و بار دیگر از اقدام خردمندانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منهدم کردن پایگاه های اسرائیلی و آمریکایی داعش، حمایت همه جانبه خواهد کرد.

 

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت بزرگوار ایران اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و درک حساسیت شرایط موجود، روز جهانی قدس را گرامی داشته و از عموم ملت بزرگ ایران اسلامی خصوصا فرهیختگان و دانشگاهیان دعوت می نماید که با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، روحیه ضداستکباری و ضد تروریستی و همچنین صدای مظلومیت و مقاومت حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین را به جهانیان برسانند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373