بیانیه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در خصوص خروج آمریکا از برجام

بسم الله القاصم الجبارین

*خروج آمریکا از برجام را به ملت بزرگ و جامعه دانشگاهیان ایران تبریک می گوئیم.*

عهدشکنی سران کاخ سیاه آمریکا در تاریخ فراوان است. آمریکا از آغاز انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف و کارشکنی درصدد حذف نظام اسلامی ایران بوده است وبا حضورش در برجام همین هدف شوم را دنبال می کرد.

و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرموده اند: (( دشمنی مستمر، عمیق و براندازانه آمریکایی ها، دشمنی با اینجانب یا دیگر مسئولان کشور نیست، بلکه خصومت با مجموعه نظام اسلامی و ملتی است که این نظام را انتخاب کرده و در راه آن حرکت می کند. آنها می خواهند نظام را نابود و مجددا برای ایران دارای ذخائر مهم و موقعیت راهبردی، حکم فرمایی کنند. آمریکایی ها نوکرانی می خواهد که مانند برخی حکام کشورهای منطقه، فقط اطاعت کنند اما جمهوری اسلامی عزت خود و ملت ایران را به رخ آنها می کشد و این عظمت و سرافرازی برای آنها قابل تحمل نیست. ))

ملت بزرگ ایران اسلامی دل به نصرت الهی و توجهات امام صالحان حضرت ولی عصر(عج) دارند نه برجامی که فایده ای برای ملت ایران نداشته است و لذا خروج از برجام ضمن اینکه چهره واقعی خباثت آلود و عهدشکن آمریکا را به جهانیان نشان داد، قطعا برای ایران اسلامی مایه خیر و برکت خواهد بود.ان شاءالله

استکبارجهانی و ایادی مزدور او از اروپا و حاکمان خود فروخته و مرتجع عرب بدانند نظام اسلامی ایران تحت رهبری های داهیانه حضرت امام خامنه ای مدظله العالی برای تحقق حاکمیت الهی و دفاع از مظلومین جهان لحظه ای کوتاه نمی آید و این راه را با صلابت و قدرت ادامه خواهد داد.

در پایان از دولتمردان نظام اسلامی می خواهیم که فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خویش قرار داده و اعتمادی به اروپائیها هم نداشته باشند و با توجه به شعار سال، عزت و عظمت نظام اسلامی را بیش از گذشته حفظ و حراست نمایند.

پایگاه بسیج ثارالله دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373