بیانیه دانشگاه ها و مجتمع های آموزش عالی شهرستان ورامین به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

يوم الله 22 بهمن يادمان حماسه پيروزي، روز استحكام پايه‌هاي انقلاب، روز تجديد ميثاق با آرمانهاي حضرت امام (ره)، روز بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز اداي احترام به مقام شهداي سرافراز و همه ايثارگراني است كه در پيروزي انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته اند.

انقلاب اسلامی با مدیریت رهبری فرزانه و با همراهی راد مردانی فداکار و مردمی ایثارگر و از خود گذشته در جغرافیای ایران ترسیم گشت و علیرغم ناباوری مأیوس دلان داخلی و کج اندیشان خارجی به تمامی محاسبات سیاسی و فرهنگی متداول جهان پشت پا زد؛ که می توان بدون اتکای شرق و غرب با اتکال به نیروی لایزال الهی بپا خاست و با بردباری توأم با ایمان به مبدأ هستی بر ناممکن ها فائق آمد و زمینه تحقق جامعه ای اسلامی مبتنی بر ارزش های ناب اسلام را فراهم ساخت و بهت و حیرت جهانیان را بر انگیخت.

شور و شعور مردم ولایت مدار از یک سو و شوق رهایی از بند و ستم حکومت ظالمانه از سوی دیگر موجبات فراگیری انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور شد و روزها یکی پس از دیگری سقوط ظلم و طلوع فجر را مژده می داد، تا آنکه سرانجام در 22 بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی رسید و عزم و اراده امت اسلامی بر تهدیدات و انواع سلاح های دشمنان غالب گردید.
اکنون بیداری ملت های مسلمان حاصل ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابله با استعمار است و کشورهای مسلمان با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی می توانند شاهد تحولات عظیم و چشمگیری در کشورهای خود باشند و خود را از زیر سلطه استعمار جهانی رها سازند.

انقلاب اسلامی ایران به جهانیان نشان داد که ظلم ستیزی و استکبار ستیزی با پشتوانه مردم پابرهنه و تحت تدابیر داهیانه امام خامنه ای در قلب تمام آزاد اندیشان جهان رسوخ کرده و بیداری اسلامی ایجاد شده در خاورمیانه و حق طلبی بزرگانی چون شیخ شهید آیت ا.. نمر باقر النمر و شیخ زکزاکی و شیخ زکزاکی ها نمونه بارز این مهم است.

استمرار اهداف و آرمانهای حضرت امام (ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.
جامعه بزرگ دانشگاهیان شهرستان ورامین ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، با حضور در صحنه های مختلف ،همچون گذشته در خدمت نظام جمهوری اسلامی بوده و با حضور منسجم و پرشور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن به عنوان روز وحدت ،آزادگی و یکپارچگی، دست در دستان پرمهر دیگر اقشار مردم شریف گذاشته و همه اقشار دانشگاهی را به حضور عالمانه و آگاهانه در صحنه، همچون گذشته فرا خوانده و به وفاداری خود به منویات اسلام عزیز و آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تاکید می ورزد.

 

بهمن ماه 1394

کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

دانشگاه علمی کاربردی مهرخواه ورامین

دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا

دانشکده سماء ورامین

پایگاه بسیج دانشجویی 15 خرداد ورامین

پایگاه بسیج کارکنان ثارالله ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373