بیانیه روز جهانی قدس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

امروز هیچ عذری از دولتهای مسلمان در بی تفاوتی نسبت به مسئله فلسطین پذیرفته نیست .

(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام فرمودند و از مسلمانان جهان خواستند این روز را گرامی داشته و همه ساله آن را احیا کنند .

یکی از اهداف عالیه حضرت امام از انتخاب روزی به عنوان روز قدس این بود که مسلمانان ، قدس شریف و فلسطین تحت اشغال را از یاد نبرند و همواره برای آزادسازی آن از زیر سلطه صهیونستهای جنایتکار در تلاش و پیکار باشند .

متاسفانه امروز جهان اسلام در یک وضعیت بحرانی به سر می برد . از طرفی گروه جنایتکار داعش در کشورهای سوریه و عراق ، جان،مال و ناموس مسلمانان را هدف کینه توزی و مقاصد نامشروع خود قرار داده و از طرفی سران کشورهای عربی هم خود را به خواب غفلت زده اند و با کمکهای مالی ، خواسته های پلید آمریکا و اسرائیل  را در منطقه محقق می سازند . در میان سکوت مرگبار مجامع بین المللی و سران کشورهای وابسته و مدعیان حقوق بشر ، اسرائیل خون آشام و غاصب ، از زمین وهوا و دریا ، مردم بی دفاع غزه را مورد حملات و تجاوزات وحشیانه خود قرار داده که تا به حال جمع زیادی از مردم این سرزمین ، خصوصا کودکان و زنان را شهید و هزاران نفر را مجروح و خانه ها و تاسیسات آنان را هم ویران ساخته است .

غزه 1

در چنین وضعیتی تاسف بار رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتاری اروپا و غرب هم گویا کوروکرولال هستند و هیچ عکس العملی نشان نمی دهند چرا که هم پیمان رژیم خبیث اسرائیل هستند .

الیس صبح قریب ، به هر حال صبح پیروزی ملتهای مظلوم و ملت ستمدیده فلسطین نزدیک است و بیت المقدس آزاد خواهد شد .

اما مردم غزه با مقاومت ثابت کرده اند که تن به ذلت نخواهند داد و امیدوار به فضل و لطف الهی اند . لعن و نفرین بر اسرائیل و آن حکومتهایی که با حمایتهای مالی خود ، دستشان را به خون مردم روزه دار غزه و کودکان مظلوم فلسطین آغشته می سازند ، آنها بدانند که لکه ننگی در تاریخ ثبت خواهد شد .

غزه 2

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین همراه با دانشگاهیان سراسر کشور ضمن همبستگی با ملت فلسطین و دفاع از آرمانهای آنها ، باردیگرتجاوزات وحشیانه اسرائیل را به نوار غزه شدیدا محکوم کرده و امسال هم در لبیک به فرمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی پرشورتر  در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند و همراه با همه آزادگان جهان شعار رهایی قدس را از چنگال جنایتکاران سر میدهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373