بیانیه کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین

حمد و سپاس خداوند متعال را که موهبت نور فجر را به این سرزمین عطا فرمود و امت اسلامی ایران را از چنگال رژیم خونخوار پهلوی رهایی بخشید .

سلام و درود خدا بر احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خمینی(ره) نفس الزکیه که با هدایتها و رهنمودهای پیامبرگونه اش امت اسلامی ایران را در مسیر سعادت و عزت قرار داد .

سلام و درود بر فجرآفرینان ، زنان و مردانی که برای نجات از چنگال استبداد و استکبار به ندای مرجعیت شیعه ، حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با جان و مال خود انقلاب را یاری نمودند و عاقبت هم برظلمات شب غلبه کردند ((الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور))

اکنون که در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم ، نظام مقدس جمهوری اسلامی به مدد الهی و رهبری های امام امت و اتحاد ملت ، توطئه های بی شماری را پشت سر گذاشته است و هم اکنون چون کوهی استوار و باصلابت در مقابل همه ناملایمات ایستاده است و به حول و قوه الهی این راه مقدس تحت رهنمودهای امام خامنه ای مدظله العالی تا رسیدن به ساحل امن و آرامش یعنی ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت .

به فضل الهی یکه تازی آمریکای مستکبر به زوال و نابودی خواهد رسید و رجزخوانی های جاهلانه سردمداران آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان احمق آنان ره به جایی نخواهد برد و ملت بزرگ ایران ، هیچ هراسی از یاوه گویی های شیطان بزرگ آمریکا ندارد چرا که امام ما فرموده است “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند “

دانشگاهیان ورامین ضمن تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی و شهدای اسلام و انقلاب از آحاد ملت بزرگ و دلاور ایران اسلامی خصوصا جامعه دانشگاهی دعوت می نماید تا با حضور هر چه باشکوهتر و حداکثری خود در راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن ، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام خصوصا آمریکا و اسرائیل بکوبند و اقتدار و عزت و عظمت ملت ایران را به نمایش بگذارند .

کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373