بیانیه کمیته دانشجویی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت ” 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی “

بسمه تعالی

آمریکا دشمن انقلاب ماست، دشمن را بشناسیم و در برابر حرکات دشمن حساسیت داشته باشیم. ذات نظام سلطه با نظام جمهوری اسلامی دشمنی است، هر فرد و جریانی اگر به آمریکا اعتماد کرد خطای بزرگی مرتکب شده وسیلی آن را خواهد خورد. آمریکا و انگلیس خبیث و رژیم منحوس سرطانی صهیونیستی، اینها دشمنان اصلی هستند، این دشمنان را باید شناخت. حتی اگر نسخه اقتصادی- سیاسی هم به ما بدهند باید با احتیاط برخورد کرد. مواظب حرکت خصمانه آمریکا باشید. مقام معظم رهبری مدظله العالی

13 آبان نماد بصیرت و شوریدن اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان و دانش آموزان وطلاب علیه تحقیرها و تضعیف ها و غارتگری های و دخالت های بی حد و حصر نظام زورگویی آمریکا است.

تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال 1342 و کشتار وحشیانه دانش آموزان در سال 1357 به دست رژیم منحوس و دست نشانده پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام در سال 58 سه حادثه مهم تاریخی است که نشان از استکبارستیزی و ذلت ناپذیری این ملت سرافراز در مقابل تمام زورگویان و مستکبران عالم دارد.

ملت بزرگ ایران اسلام به تبعیت از مقام معظم رهبری اعتقاد دارد انقلاب اسلامی وتفکر ناب رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در حال رشد و تکثیر در جهان می باشد و گرایش انسان های آزاده و خردمند به اسلام ناب محمدی(ص) در اروپا و آمریکا و آسیا، گواه این مدعا است.

آری؛ استکبارستیزی و نرفتن زیربار زور، ظلم و فساد، هویت ملی و شناسنامه ما ایرانیان است که ما این درس را از مولا و سالار خود حضرت سیدالشهدا(ع) و اصحاب باوفایش علیهم السلام آموخته ایم و لذا فریاد هیهات من الذله از اعماق دل و جانمان بر می آید که در عمل آن را بارها و بارها به دنیا ثابت کرده ایم.

در سالروز 13 آبان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ضمن حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین، یمن، لبنان، سوریه، عراق و مسلمانان مظلوم نیجریه، سیاستهای  خبیثانه و خصمانه طاغوتیان منطقه ای و غیر منطقه ای خصوصا آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل سعود را محکوم می کنیم و تا نابودی و محو کفر و شرک و نفاق فریاد هیهات من الذله  و مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسرائیل سرخواهیم داد.

جامعه دانشگاهیان منطقه ورامین در آستانه سیزدهم آبان ماه، ضمن بزرگداشت این روز عظیم و ملی، یاد امام راحل و همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشته و همراه با امت حزب الله در تظاهرات ضداستکباری روز 13 آبان شرکت می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373