ثبت نام جشنواره قرآن و عترت علمی ـ کاربردی تا 18 تیرماه تمدید شد

دبیر سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور از تمدید مهلت ثبت نام این جشنواره تا ۱۸ تیرماه خبر داد.
محمدحسین نادری گفت: مهلت ثبت نام سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۸ تیر ماه تمدید شد و علاقمندان می‎توانند از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.uast.ac.ir در این جشنواره ثبت نام کنند.
وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشگاهیان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه و زمینه‌سازی انس و الفت دانشگاهیان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آموزه‌های الهی است. 
نادری بیان کرد: ثبت نام کنندگان می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۸ تیر طبق شرایط مندرج در آیین نامه فایلهای مربوط به آثار خود را به ایمیل جشنواره quran@uast.ac.ir ارسال کنند.
دبیر سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور این جشنواره در هفت بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، کتابخوانی، فناوری، ادبی و هنری و در ۳۴ رشته برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این جشنواره در سطح مدرسان و کارکنان نیز در دو بخش بخش کتبی در رشته های مفاهیم نهج البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم و در بخش پژوهشي در رشته مقاله قرآن و عترت و بررسی و نقد کتاب برگزار می‏شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم بیان کرد: مرحله استانی این جشنواره در تیر ماه ۱۳۹۶ و مرحله کشوری در شهریورماه۹۶ در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373