ثبت نام دهمین جشنواره قرآنی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

دهمین جشنواره قرآن و عترت

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با اشاره به شروع ثبت نام اینترنتی دهمین جشنواره قرآنی دانشگاه جامع ، برنامه های قرآنی را گامی موثر در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان دانستند .

سید احمد احمدی ضمن اشاره به رتبه های برگزیده جشنواره قرآنی سال 1392 ، وجود نخبه های قرآنی دانشگاه را افتخاری برای دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین دانستند و اظهار امیدواری نمودند که در سال 93 نیز بتوانیم ضمن حضور باشکوه در جشنواره ، رتبه های برتر را نیز کسب نمائیم .

ایشان اضافه نمودند در سال 93 هم این جشنواره قرآنی برگزارخواهد شد و قصد داریم با اطلاع رسانی مناسب ، زمینه را برای حضور حداکثری دانشجویان،اساتید و کارکنان فراهم نمائیم .

احمدی اظهارداشت : تمامی علاقه مندان به شرکت در دهمین جشنواره قرآنی سال93 دانشگاه جامع ، اعم از دانشجویان،اساتید و کارکنان میتوانند به آدرس اینترنتی http://info.uast.ac.ir/ghoran مراجعه نمایند و همچنین لوگوی مسابقات در وب سایت مرکز ، درج شده است .

لازم به ذکر است که دانشجوی ممتاز مرکز بهمن مرادی پور در جشنواره قرآنی 1392 رتبه ممتاز سوم مرحله کشوری را در رشته فیلمنامه نویسی کسب نمودند که ضمن دریافت جایزه نقدی،تندیس و لوح تقدیر به دستور ریاست محترم از تخفیف شهریه 65% در نیمسال اول 92-93 برخوردار شدند .

همچنین در بخش اساتید ، محمدحسن فرجی رتبه سوم مرحله استانی را در بخش شفاهی(ترتیل قرآن) و در بخش کارکنان نیز سید احمداحمدی ، معصومه گلستانی در بخش کتبی(مفاهیم قرآن) و سیدسعیدهاشمی در بخش شفاهی (قرائت تحقیق) رتبه های برتر مرحله استانی را کسب نمودند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373