حضور ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در مراسم بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع+تصاویر

مراسم بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح امروز با حضور سید ضیا هاشمی، سرپرست وزارت علوم؛ مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی؛ محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی؛ محمد حسین امید، رئیس دانشگاه علمی کاربردی، جمعی از مسئولان از جمله دکتر ناصر شیرکوند ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در سالن اجلاس سران برگزار شد. 
در این مراسم پدر شهید حججی از شهدای مدافع حرم و دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد نجف آباد اصفهان نیز در این مراسم حضور داشت.
در ابتدای این مراسم از آثار دانشگاه رونمایی شد و از خانواده شهدا، دانشجویان و کارآفرینان برتر و روسای پیشین این دانشگاه تقدیر به عمل آمد. 
هم چنین در این مراسم با حضور سید ضیا هاشمی، پزشکیان، زاهدی و امید از تمبر یادبود بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی رونمایی شد.
هم چنین در این مراسم با پخش کلیپی پیرامون شهدای مدافع حرم از پدر شهید حججی نیز تقدیر شد.
حجت الاسلام قرائتی از سخنرانان این مراسم بود که با حضور وی مراسم تقدیر از برگزیدگان مدرس، کارمند و بازنشسته این دانشگاه برگزار شد.
در پایان این مراسم اعضای خانواده بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور در مرقد امام خمینی (ره) با آرمان‌های انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373