دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن ، عزت،اقتدار و عظمت ملت را به نمایش می گذارند

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین طی بیانیه ای تاکید کرد:راهپیمایان در راهپیمایی 22 بهمن ، عزت،اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران را به نمایش می گذارند.

به گزارش کمیته ارتباطات ورسانه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین همزمان با 20 بهمن و نهمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی،بیداری اسلامی،استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفان در این بیانیه آمده است: انقلاب خونبار اسلامی ایران که معجزه بزرگ قرن و انفجارنور بود توانست طلسم دوهزاروپانصد ساله حکومت اهریمنی شاهنشاهی را در هم بشکند و شجره طیبه جمهوری اسلامی برپایه ولایت مطلقه فقیه را جایگزین نماید .

متن کامل این بیانیه در ادامه می آید:

انقلابی که توانسته با رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و نثارخون هزاران شهید به خون خفته ، اسلام ناب را نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان احیا نماید و ایده های اصیل را برای تمام حرکت های دینی و اسلامی مسلمانان جهان بیافریند .

انقلاب اسلامی در ایران یکی از آثاری بود که برهویت دینی مردم ایران در طول 14قرن گذشته صحه گذاشت .

بنابراین در قبال انقلاب اسلامی همه مسئول هستیم (کلهم راع و کلهم مسئول عن رعیته) باید در حفظ و حراست آن بکوشیم و به توصیه امام راحل(ره) : با رفتار و اخلاق اسلامی این قدرتی که شما را به پیروزی رسانده است، حفظ کنید .

جوانان امروز که نسل سوم انقلاب محسوب میشوند ، استبداد ، اختناق ، ذلت و وابستگی رژیم ستم شاهی را به چشم خود ندیده اند و اینکه در رژیم منحوس پهلوی چه ظلم هایی بر مردم این مرزوبوم رفته و آنان که متولی این مملکت بودند، چگونه ملت ایران را در برابر بیگانگان تحقیر میکردند کمتر اطلاع دارند و لذا ضرورت دارد این نسل فرهیخته و وفادار به نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه ، هرچه بیشتر با حقایق و واقعیات انقلاب توسط انقلابیون مومن و متعهد آگاه شوند، از جمله چه عواملی موجب شکست رژیم طاغوت شد و ملت ایران برای پیروزی چه بهای سنگینی را متحمل شد؟ علت موفقیت ملت در صحنه های مختلف اقتصادی،سیاسی،فرهنگی،نظامی و خصوصا هسته ای چه بوده است و چه باید کرد تا این هدیه و نعمت بزرگ الهی جاودانه بماند؟

در بعد بین المللی ، شعاع انقلاب اسلامی همه جهان را دربرگرفته است .

 اینکه آمریکا اذعان میدارد که ما به هر کشوری وارد می شویم مشاهده میکنیم که جمهوری اسلامی زودتر از ما ورود پیداکرده است ، حقیقتی است غیرقابل انکار-این همان صدورانقلاب اسلامی است که امام راحل(ره)در بدو پیروزی انقلاب ، نوید آن را دادند.

 اگر امروز اروپا و آمریکا با حمایتهای مزدوران منطقه ای پرونده هسته ای ایران را به یک پرونده سیاسی تبدیل کرده اند ، حاکی از عجزوشکست آنها در مقابل انقلاب اسلامی است .

 به فرموده مقام معظم رهبری ،مشکل اروپا و آمریکا انرژی صلح آمیز هسته ای ایران نیست ، بلکه نظام جمهوری اسلامی ایران است که آنان را در جهان به انزوا کشانده است .

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با گرامیداشت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد مردم خصوصا فرهیختگان دانشگاهی دعوت مینماید با حضور با شکوهتر در راهپیمایی 22 بهمن ، عزت،اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران را به نمایش بگذارند .

معاونت فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373