دانشگاه علمی کاربردی ورامین جزو برترین مراکز علمی کاربردی کشور

رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین از قرار گیری این مرکز دانشگاهی جزو برترین مراکز علمی کاربردی کل کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسوه خدمت دکتر مهدی کردبچه رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین به همراه هیات رییسه این مرکز با حضور در بیت حضرت آیت ا… سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با معظم له دیدار نمودند.

در این دیدار مهدی کردبچه رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین گفت:با توجه به اینکه این مرکز تنها مرکز آموزش عالی در بخش مرکزی شهرستان ورامین است و از افتخارات آن نیز حضور حضرتعالی به عنوان عضو هیئت امناء می باشد صحیح نبود تضعیف گردد و لذا بنده بعد از ۳ بار که در دوره های مختلف پیشنهاد ریاست را رد کرده بودم این بار آن را پذیرفتم و در پی اجراء تحولات بنیادین در آن برآمدم.

این مسئول عنوان کرد:امروز ارتباط خوبی با تهران برقرار شده است و در مرحله اول ۱۸۰ دانشجو برای ما در نظر گرفته شد که ۱۰۰ نفر از آنان ثبت نام کردند و در حال حاضر مرکز ورامین موقعیت ممتازی در خارج از شهرستان دارد،دلها به دست خداست و خداوند دل مجموعه تهران را به سوی مرکز ما جلب نمود.

وی تصریح کرد:در هیئت امناء یک مجموعه ۱۳هزار متری با طراحی یک مرکز دانشگاهی مصوب شده و بحمدا… اعضاء شورای شهر،رییس محترم شورا ،شهردار محترم و همه اعضاء دست در دست هم نهادند تا واگنهای این قطار روی ریل قرار گرفته و با هماهنگی به حرکت در آید و به امید خدا این مرکز دانشگاهی در آینده ای نزدیک جزو برترین مراکز علمی کاربردی کل کشور  قرار خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علمی کاربردی ورامین گفت:مرکز ورامین اولین مرکز آموزش عالی کل کشور بود که طرح تفکیک جنسیتی را اجرا نمود و امروز الگویی برای بسیاری از دانشگاهها و مراکز دیگر شده است،اجرای طرح تفکیک جنسیتی هر ترم ۲۰۰ میلیون ریال هزینه اضافی به ما تحمیل می کند اما ما این هزینه را پذیرفتیم و به آن اعتقاد داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373