دعوت رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به حضور حداکثری در انتخابات

مهندس حمیدرضا خانی در پیامی از دانشگاهیان گرامی خواست تا حضور باشکوه در انتخابات 28 خرداد ماه 1400 همگام با تمام مردم شهیدپرور ایران زمین و همانند گذشته، قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، متن این پیام به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ملت بصیر و سرافراز ما به تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، برای پایداری این نظام مقدس در تمامی عرصه‌ها حضور پررنگ داشته و آماده ایثار و فداکاری بوده‌اند.

اکنون نیز خون های به ناحق ریخته شده شهدای گلگون کفن انقلاب از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی برای یکایک ما الزام آور است تا به صورت جدی وارد عرصه انتخابات شده و با حضور شایسته در پای صندوق های رای، سرنوشت 4 سال آینده خود را رقم بزنیم.

حضور پرشکوه مردم عزیز به ویژه دانشگاهیان محترم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد 1400 همان تجدید بیعت با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی محسوب شده و طبق فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، این حمایت جدی در مقابل خباثت های دشمنان نظام، عامل بازدارنگی داشته و آنها را در مقابل عزم و اراده ملت شریف ایران به عقب خواهد راند.

ضمن درخواست از دانشگاهیان محترم جهت حضور در پای صندوق های رای و مشارکت شایسته در انتخابات روز جمعه، توفیق و سربلندی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

حمیدرضا خانی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی

شهرداری ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373