دیدار ریاست جدیددانشگاه با امام جمعه محترم شهرستان ورامین

مهندس محسن ممیزی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با آیه الله محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین دیدار و گفتگو نمودند . در این دیدار که معاونین دانشگاه نیز حضورداشتند ، آیه الله محمودی ضمن تقدیر و تشکر برای مهندس ممیزی آروزی توفیق نمودند و اظهارداشتند :   مسئولیت شما بسیارمهم و دارای اجروبرکت است . دانشگاهی که در آن مسائل اسلامی رعایت می شود ، باید تعلیم و تربیت هم در آن جدی باشد که بحمدالله همینطور بوده است . امیدوارم انتصاب جنابعالی منشأ خیر برای این مرکز باشد و سعی کنید آثاروبرکاتی از خودتان داشته باشید .

آیه الله محمودی با بیان اینکه امروز از نظر کمی و کیفی دانشگاهها خیلی گسترده شده و وظیفه مسئولین است که به مسائل اخلاقی و دینی در کنار بعد علمی در دانشگاه اهمیت بیشتر اهمیت بدهند و برای رفع مشکلات آن چاره ای جدی اندیشه کنند ، اظهارداشتند :بعضی از مسائل که برای مملکت پیش می آید ، موجب ناراحتی میشود و ثمره خوبی هم نخواهد داشت و بحمدالله ورامین، در بسیاری از مسائل مهم اسلامی پیش قدم بوده ، از جمله سابقه درخشان این مردم در سال 42 در حمایت از مرجعیت شیعه و امام راحل(ره) و همچنین تفکیک جنسیتی در مرکزعلمی کاربردی ورامین که امیدوارم الگویی برای دیگر مراکزعلمی باشد ، این اقدام را قابل تقدیر و تشکر دانستند و فرمودند : از این حرکتها و اقدامات اسلامی ، خداوند خشنود و امام زمان (عج)راضی هستند، چرا که این اقدامات آرامش خاطر خانواده ها ، دانشجویان و دلسوزان را فراهم کرده است .

IMG_3518

همچنین مهندس ممیزی بهمراه معاونین مرکز با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران ، دیداروگفتگو نمودند . حجه الاسلام سیدمحسن محمودی ضمن تبریک انتصاب مهندس ممیزی به سمت ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، تقویت فعالیتهای فرهنگی و آموزشی از جمله درخواست رشته های کارشناسی و حتی کارشناسی ارشد و پیگیری ساختمان جدیدالاحداث را توصیه کردند .

مهندس ممیزی در این دیدارها ، گزارشی از برنامه های خود ارائه نمودند .

IMG_3528

 لازم به ذکراست که محسن ممیزی دارای مدرک تحصیلات کارشناسی مدیریت صنعتی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بوده و قبل از آن هم در سمت مدیریت آموزش دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین مشغول به خدمت بوده اند .

ایشان در سمت مدرس دروس و مدیرگروه ارتباط با صنعت فعالیت داشته اند . وی تاکنون یک جلد کتاب با عنوان (بایدها و نبایدهای کارآفرینی) را با همکاری استادفتوت کریمی تالیف کرده اند که در دسترس دانشجویان و علاقه مندان به حوزه کارآفرینی قرار گرفته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373