دیدار ریاست و معاونین دانشگاه با ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران

همزمان با سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ، ریاست و معاونین دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با حجه الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران و امام جمعه موقت شهر ورامین دیدار و گفتگو نمودند .

در این دیدار ابتدا ریاست و سپس مدیریت فرهنگی و دانشجویی و همچنین مدیریت حراست دانشگاه گزارشی از فعالیتهای حوزه خود را ارائه دادند .

سپس حجه الاسلام والمسلمین محمودی ضمن تقدیر از زحمات و فعالیتهای انجام گرفته ، کسب رتبه برتر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین را نشان از تلاشهای خستگی ناپذیر کارکنان مجموعه عنوان نموده و افزودند : ان شاءالله این دانشگاه ضمن حفظ موقعیت ممتاز ، باید به تلاشهای خود افزوده و و با طرح ها و برنامه های جدیدتر و جذاب تر در خدمت دانشجویان و اساتید باشد .

استاد دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، تفکیک جنسیتی را در این دانشگاه مایه ی مباهات دانسته و اظهار امیدواری کرد این عمل مورد رضایت حق تعالی و اهل بیت علیهم السلام هم قرار بگیرد و دانشجویان ،اساتید و کارکنان در فضایی توأم با آرامش به کسب معارف دین و علوم مختلف بپردازند .

حجه الاسلام والمسلمین محمودی همچنین پیشنهاد داد که دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در پی لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به ترویج رشد جمعیت اهتمام داشته باشند و حتی المقدور هدایایی نیز برای طرح ها و پژوهشهای برتر دانشجویان و اساتید در حوزه افزایش جمعیت اختصاص یابد .

ایشان همچنین بحث آسیب شناسی ماهواره و فضای مجازی را مهم دانسته و اضافه نمود: با برگزاری نشستهای دانشجویی و استفاده از اساتید برجسته این فن می توانید به میزان زیادی در بصیرت افزایی دانشجویان تاثیرگذار باشید .

امام جمعه موقت شهر ورامین در پایان این دیدار از عملکرد عبدالحسین رمضانی مسئول و کارکنان واحد حراست که با هماهنگی مدیریت دانشگاه در تثبیت طرح تفکیک جنسیتی ، کمک به کسب رتبه اول فرهنگی و دانشجویی در کشور و ایجاد آرامش در بین دانشگاهیان نقش به سزایی داشته اند، اعلام رضایت نمودند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373