رشد 30 درصدی وبلاگ نویسان مسابقه وبلاگنویسی خرداد ورامین

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین از رشد 30 درصدی شرکت کنندگان در مسابقه ملی وبلاگ خرداد خبر داد.

حاج آقا احمدیبه گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسوه خدمت آخرین جلسه دبیرخانه دائمی قیام ۱۵ خرداد شهرستان ورامین با حضور مسئولین ادارات و نهادها و اعضای دبیرخانه مذکور در فرمانداری شهرستان برگزار شد و طی آن آخرین جمع بندی ها و هماهنگی های نهایی جهت برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد صورت پذیرفت.

بر پایه این گزارش در این جلسه سید احمد احمدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین با اشاره به همکاری دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین با دانشگاه آزاد و پیام نور در برپایی ششمین همایش ملی قیام 15 خرداد ورامین گفت:علاوه بر این برنامه برگزاری میزگرد دانشجویی با موضوع قیام 15 خرداد با حضور فعالان این عرصه در برنامه های این مرکز علمی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تهیه بروشور از فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر 22 خرداد 82 به ورامین در مورد 15 خرداد،برپایی مسابقه پیامکی بین دانشجویان با موضوع سوم،چهاردهم،پانزدهم و 22 خرداد ماه از دیگر برنامه های فرهنگی خرداد ماه می باشد.

احمدی در ادامه به نامگذاری پایگاه بسیج دانشجویی آن مرکز به پایگاه بسیج شهدای 15 خرداد به عنوان اقدامی ماندگار در جهت زنده نگه داشتن قیام 15 خرداد اشاره نمود و افزود:افتتاح این پایگاه با این نام در این ایام تاثیر فرهنگی بر جو و فضای حاکم بر دانشگاه خواهد داشت.

وی سپس مسابقه ملی وبلاگ خرداد با محوریت دانشگاه علمی کاربردی ورامین را مورد اشاره قرار داده و تصریح نمود: از ابتدای اردیبهشت ماه تا آخر این ماه مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان بود که به دلیل استقبال چشمگیر دانشجویان این مهلت تا پنجم خرداد ماه تمدید گردید.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین اظهار نمود: تعداد 10 موضوع محتوایی برای وبلاگ ها در نظر گرفته شده و کلاسهای ورک شاپ رایگان برای علاقمندان در مرکز برگزار شده است،مصاحبه مطبوعاتی دکتر کردبچه رییس دانشگاه و نیز مصاحبه رادیویی مهندس محمدی یکتا دبیر این مسابقه ملی در جهت اطلاع رسانی انجام شده و این تبلیغات سبب گردیده است که تعداد شرکت کنندگان و وبلاگ نویسان رشد 30 درصدی نسبت به مسابقه مذکور در سال گذشته داشته باشد.

گفتنی است در ادامه جلسه مدیران ادارات و نهادها به ارائه گزارش از اقدامات آن ادارات در ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373