فعالیتهای بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد

مسئول جدید پایگاه بسیج دانشجویی شهدای 15 خرداد دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت: برنامه های متنوعی برای دانشجویان بسیجی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، قاسم بختیاری که معدل 20 دوره کاردانی رشته معماری را در کارنامه خود ثبت کرده است، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج که یادگار حضرت امام خمینی(ره) بوده و اکنون نیز مورد توجهات ویژه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است، در محیط دانشگاهی نیز رسالت خود را در زمینه های مختلف از جمله مقابله با جنگ نرم به شایستگی انجام می دهد.

این دانشجوی رشته مهندسی معماری ادامه داد: دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در قالب های مختلف که مناسب محیط دانشگاهی بوده و جذابیت های خاصی برای دانشجویان داشته باشد، این نهاد مقدس را هم سوی دیگر تشکل های دانشجویی کرده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: از کلیه دانشجویان گرامی دعوت می شود تا جهت عضویت و فعالیت در بسیج دانشجویی با شماره 09125913422 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در ساختمان شهید مهتدی مستقر بوده و ساعات کار جدید این دفتر به زودی از طریق همین وب سایت و سامانه  Varaminuast@  اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373