1- قبل از اتمام تحصیل با مراجعه به دبیرخانه و بررسی پروندهی تحصیلی خود از کامل بودن مدارک مورد نیاز فارغ التحصیلی اطمینان حاصل نمائید:
2- مراجعه به سایت و اطمینان از گذراندن تمامی دروس و واحدهای دوره کاردانی یا کارشناسی.
3- دانشجویانی که نمرات معادلسازی(تطبیقی) داشتهاند جهت اطمینان از ثبت در سیستم به سامانه ی آموزشی خود مراجعه و در صورت عدم ثبت به کارشناس مربوطه موضوع را اطلاع دهند.
4- دانشجویان انتقالی/مهمان بایستی کلیهی مدارک مربوطه شامل: فرمهای تأیید شده انتقال/مهمان با مهر و امضاء مراکز مبدأ و مقصد، ریز نمرات و یا کارنامهی ترم به ترم ممهور به مهر و امضاءی مرکز مبدأ، مدارک کامل شناسنامه ای و تحصیلی در پروندهی آنها موجود باشد.
5- دانشجویانی که ترم آخر را به صورت معرفی به استاد گذرانده اند به محض دریافت نمره از سوی استاد و ثبت در سیستم، جهت اعلام فارغ التحصیلی و اطمینان از گذراندن تمامی دروس به امور فارغ التحصیلان مراجعه کنند.
6- در صورت داشتن وام کمک هزینه تحصیلی(صندوق رفاه) و یا هرگونه بدهی مالی به دانشگاه، ضمن مراجعه به کارشناس و تسویه حساب با واحد مربوطه، فرم تأیید شده آنرا جهت درج در پرونده تحصیلی تحویل بایگانی مرکز نمائید.
7- جهت پیگیری صدور مدرک گواهی موقت لازم است حداقل 6 ماه از تاریخ فارغ التحصیلی دانش آموخته گذشته باشد، بدیهی است در صورت داشتن نواقص این زمان بعد از رفع نقص و تکمیل پرونده محاسبه می گردد.
8- برای تحویل گواهی موقت لازم است دانش آموخته پس از اطمینان از صدور آن نسبت به اخذ فرم تسویه حساب(در سایت قرار دارد) اقدام کرده و پس از تکمیل آن به تائید تمامی کارشناسان مربوطه رسانده و جهت گرفتن گواهی موقت شخصاً به امور فارغ التحصیلان مراجعه کند.
لازم به ذکر است مدرک دانش آموخته تنها در صورتی به فرد دیگری غیر از صاحب مدرک تحویل می گردد که دارای وکالت نامه محضری از سوی دانش آموخته باشد.
9-صدور دانش نامه یا اصل مدرک کاردانی در واحد استانی دانشگاه جامع استان تهران و 18 ماه پس از تاریخ صدور گواهی موقت(تاریخ زیر عکس) صورت می پذیرد، لذا خواهشمند است از مرکز پیگیری نفرمائید.
توجه: در صورت ناقص بودن پروندهی تحصیلی، دانشجو از سیر مراحل فارغ التحصیلی خارج گردیده و پرونده دانش آموخته بایگانی میگردد و عواقب بعدی آن به عهدهی خود دانشجو میباشد.
امور فارغ التحصیلان