ملاقات با ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران

معاونت فرهنگی-دانشجویی و فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی به همراه اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ورامین با حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران با حجت الاسلام سید محسن محمودی دیدار و گفتگو نمودند .

در این دیدار فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ورامین ضمن تشریح اهم فعالیتهای این بسیج در دانشگاه اظهار  داشت: بسیج دانشجویی با توجه به رسالت خود سعی کرده تا مسایل فرهنگی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد و با برگزاری مراسم و برنامه های فرهنگی، خوراک فکری مناسبی را به دانشجویان تزریق کند.

ملایری افزود: به زودی یادواره شهدای دانشجوی شهرستان ورامین با هدف شناساندن شهدای دانشجو به نسل جوان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کابردی برگزار خواهد شد.

IMG_3063IMG_3061

در ادامه این دیدار حجت الاسلام محمودی ضمن خیرمقدم به اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری باید دانشجویان در مسایل سیاسی اظهار نظر کنند و دانشگاه نیز در مسایل سیاسی ورود پیدا کند اما باید مراقب بود که ساحت مقدس دانشگاه سیاست زده نشود و مسایل سیاسی، محیط علمی دانشگاه را تحت الشعاع قرار ندهد.

رییس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی شهرستانهای استان تهران اضافه کرد: دانشگاه علمی کاربردی ورامین در مسایل فرهنگی بویژه مسأله تفکیک جنسیتی پیشگام در کشور بوده و بسیاری این دانشگاه را به عنوان الگو در زمینه تفکیک جنسیتی مثال می زنند.وی از بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی خواست تا در طرح تفکیک جنسیتی و مسایل مهم فرهنگی به مسئولین دانشگاه یاری رسانند.

IMG_3064IMG_3057IMG_3058

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373