ملاقات شورای بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با امام جمعه محترم ورامین+تصاویر

شورای بسیج دانشجویی پایگاه شهدای 15خرداد دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین با حضرت آیه الله محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم ورامین ملاقات نمودند.

حضرت آیه الله محمودی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات فرمودند قرآن در آیاتی تزکیه را مقدم بر تعلیم و در آیه ای هم تعلیم را مقدمه حکمت قرار داده است . بنابراین تزکیه نفس یعنی داشتن اخلاق وصفات حسنه ، و اگر انسان دارای این صفات نباشد اگر چه به مراتب عالی علمی هم برسد، ضمن اینکه سقوط میکند برای جامعه نیز مضر خواهد بود .این همه مذاهب مختلف در دنیا محصول کسانی است که درجات عالی علم را کسب کردند ولی تزکیه اخلاقی نداشتند . یکی از گرفتاری هایی که مسلمانان امروز در کشورهای اسلامی از جمله مصروعربستان دارند اینکه علمای آنان، براساس هوای نفس فتوا میدهند ، تسلط علمای وهابیت بر جان،مال و اعتقاد مردم و ظلم وجور حاکمان وقت جامعه مسلمانان را دچار تفرقه کرده است .

نماینده ولی فقیه ، تفکیک جنسیتی در دانشگاه علمی کاربردی ورامین را خدمت به دین و حفظ ارزشهای اسلامی عنوان کردند و اظهارامیدواری نمودند که این اقدام عملی تفکیک جنسیتی ، الگوی دیگر مراکز قرارگیرد و جوانان در محیطی توام با آرامش روح و روان به تحصیلات عالی ادامه دهند . ایشان در پایان، خدمت در واحدهای مختلف دانشگاه و همچنین تحصیل علم و دانش در این محیط دانشگاهی را برای برادران وخواهران شاغل ، دانشجو واساتیدبسیجی، توفیق الهی دانستند و فرمودند : اگر نیت ها خالص باشد ، زمینه انجام کارها خودبه خود فراهم خواهد شد . بنابراین کسی که برای خداوند قدم بردارد، خدا برای او چندین قدم برمیدارد .

در ابتدای این دیدار برادر احمدی معاونت فرهنگی-دانشجویی و برادر ملایری از مسئول پایگاه بسیج دانشجویی ، گزارشی از برنامه های فرهنگی و بسیج را خدمت معظم له ارائه دادند .

 تصاویری از جلسه مورخ 92/05/22

1 2 3 4 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373