موفقیت های علمی کشور با تکیه بر توان داخلی صورت گرفته است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت: موفقیت های علمی و پژوهشی کشور در حوزه فناوری های نوین و انرژی هسته با تکیه بر توان دانشجویان نخبه داخلی تحقق یافته است.

ناصر شیرکوند رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در گفت و گو با خبرگزاری فارس عنوان کرد: توجه ویژه جامعه علمی کشور به شعار سال” اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید” که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده، در شرایط کنونی کشور ضروری و حیاتی است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب با مطالعات بنیادین و تفکر ژرف خود، رمز برون رفت کشور از وضعیت اقتصادی کنونی را توجه ویژه به حوزه اشتغال و تولید با توجه به ظرفیت داخلی دانسته و راه‌های رسیدن به اهداف اقتصادی انقلاب اسلامی را در حرم رضوی به صورت مشروح بیان نمودند.

شیرکوند ادامه داد: جامعه علمی کشور نیز باید از ظرفیت‌های عظیم دانشگاهی حداکثر استفاده را برده و همانند عرصه‌های فناوری و انرژی هسته‌ای، به صورت خودجوش به رشد اقتصادی میهن اسلامی کمک کنند.

وی تصریح کرد: دانشگاهیان از جمله دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین خود را متعهد به فرهنگ سازی جهت خرید کالای ایرانی و رونق اشتغال و تولید می دانند.

شیرکوند تاکید کرد: البته رسالت دانشگاهیان تنها فرهنگسازی خرید کالای ایرانی نبوده و اقلام تولیدی داخلی از جمله مدل پوشاک مورد نیاز دختران و پسران هم باید با فرهنگ اصیل اسلامی ما مطابقت داشته که این وظیفه خطیر و رصد وضع موجود بر عهده نخبگان و صاحب نظران دانشگاهی و دلسوز نظام اسلامی است.  

وی یادآور شد: دین مبین اسلام، بهترین و غنی ترین فرهنگ زندگی در دنیا را دارا بوده و اساتید و دانشجویان ما باید با بهره‌گیری تخصصی از عرصه فضای مجازی و مطالعات در این عرصه با فرهنگ نفوذی غلط غربی که وصله و پینه شده افکار شیطانی هست، مقابله کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت: استفاده صحیح از طرح‌ها و ایده‌پردازی اساتید و دانشجویان عزیز در حوزه اشتغال و تولید را در دستور خود داشته و امیدواریم بتوانیم قدم‌های موثر و کارسازی در راستای تحقق فرمایشات رهبری عزیز در حوزه اقتصادی برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373