نخبگان و دانشگاهیان همت خود را در زمینه تولید ملی علم بکار خواهند بست

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین طی بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم ا… ۱۲ فروردین،روز جمهوری اسلامی اعلام کرد:نخبگان و دانشگاهیان همت خود را در زمینه تولید ملی علم بکار خواهند بست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسوه خدمت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین طی بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت یوم ا… ۱۲ فروردین،روز جمهوری اسلامی اعلام کرد:یکی از اساسی ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اضمحلال و از بین بردن رژیم منحوس و طاغوتی پهلوی و جایگزین نمودن نظام جمهوری اسلامی بود که ملت بزرگ ایران در دوازدهم فروردین ۵۸ با رای بالای ۹۸% آن را تثبیت نمودند.

این بیانیه تصریح می نماید: اینک که سی و سه سال از تولد این شجره طیبه می گذرد به فرموده امام راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سرافرازی و قدرت راه خود را یافته و با استواری پیش می رود و به برکت رهبریهای پیامبرگونه و حکیمانه حضرت امام خمینی(اعلی ا… مقامه الشریف) و حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) این نظام مقدس دستاوردهای عظیمی در عرصه های علمی،اقتصادی،اجتماعی،نظامی و سیاسی برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

بیانیه مذکور ادامه می دهد:این دستاوردها موجب گردیده نظام اسلامی نه تنها در جهان اسلام که در اقصی نقاط عالم چنان درخشندگی،عظمت و اقتداری کسب نماید که دشمنان نیز لب به اعتراف گشایند که صدای حق طلبی مردم مسلمان منطقه و حتی اروپا و امریکا و آسیا نشات گرفته از نظام جمهوری اسلامی است و امروز ایران اسلامی به الگویی برای ملتهای در بند استعمار و استبداد مبدل شده است.

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین در بیانیه فوق ضمن تبریک و گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه می دهد:آحاد ملت بزرگ ایران به خصوص نخبگان،دانشگاهیان و دانشجویان جهت تحقق منویات حکیمانه ولی امر مسلمین جهان همت خود را بکار بسته و به ارائه راهکارها و اثرات ارزشمند نام سال ۱۳۹۱ پرداخته تا ضمن تولید ملی علم و تقویت حس اعتماد به نفس و خودکفایی در رونق چرخه تولید و مصرف داخلی کشور سهیم باشند.

این بیانیه در پایان اعلام می دارد:همچنین بار دیگر نسل جوان و بالنده کشور شعار “استقلال؛آزادی؛جمهوری اسلامی” و “نه شرقی؛نه غربی؛جمهوری اسلامی” را در موضوع تولید و مصرف کالاهای ایرانی نظاره و تجربه نمایند تا بتوانند در این مسیر گام های مفید و موثرتری بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373