نشست آسیب شناسی ماهواره و شبکه های اجتماعی مجازی در دانشگاه برگزار شد .

دومین نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع ((آسیب شناسی ماهواره و شبکه های اجتماعی مجازی)) در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد .

در این نشست صمیمانه که با حضور 40نفر از دانشجویان خواهر برگزار گردید ، استاد رجبی به سابقه تاریخی یهودیان از زمان حضرت موسی(ع) در اغفال افکارعمومی اشاره نمودند .

آسیب شناسی ماهواره - 24آذر1393    2

ایشان تصریح نمودند : در حال حاضر بیش از 80% ثروت دنیا در اختیار 20میلیون یهودی قرار دارد که با استفاده از ثروت هنگفت خود ، اقدام به تاسیس شبکه های ماهواره ای و مخابراتی در دنیا نموده اند تا بدین وسیله افکارعمومی را به سمت و سویی می خواهند سوق داده و این تجهیزات را مطابق امیال شوم و نفسانی خویش به کار گیرند.

ایشان ادامه دادند : از جمله اهداف صهیونیستها در این شبکه های ماهواره ای ، ساختن فیلمهای مستهجن و غیراخلاقی برای سست کردن بنیان خانواده و رواج بی بندوباری و عادی جلوه دادن فساداخلاقی و همچنین تخریب چهره ایران در بین دیگر کشورها به عنوان تروریست و ناقض حقوق بشر می باشد .

حجه الاسلام رجبی افزودند : اگر خانواده ها بخواهند مستحکم بمانند و فرزندانی با هویت اسلامی تربیت کنند ، باید از ورود این شبکه ها به خانواده جلوگیری و فرزندان را با تعالیم ناب اسلامی آشنا نمایند .

آسیب شناسی ماهواره - 24آذر1393    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373