نشست علمی “طراحی آینده ای موفق و ثروتمند” در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد .+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، صبح روز دوشنبه مورخ سوم خرداد ماه 1395 و با حضور مهندس محسن ممیزی ریاست ، سید احمد احمدی مدیریت فرهنگی و دانشجویی ، حیدرچنگیزی مدیر ساختمان عفاف و جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه ، نشست علمی “طراحی آینده ای موفق و ثروتمند” به همت دکتر امیر حسین فرجی مدرس این دانشگاه برگزار شد . 
برپایه این گزارش ، دکتر فرجی در این نشست که به منظور آشنایی با نحوه ی  افزایش انگیزه و انرژی برای خلق آینده ای موفق ، برنامه ریزی مجدد ذهن برای جذب موفقیت ، تضمین آینده شغلی و رسیدن به استقلال مالی و همچنین معرفی پتانسیل های بی نظیر درآمدزایی در ایران برگزار شد ، گفت : ریشه اصلی عدم موفقیت جوانان ما ، نداشتن هدف مشخص برای رسیدن به خوشبختی و سعادت با وجود پیمودن مدارج تحصیلی بالا است .
وی افزود : بسیاری از ما ، چون هدف مشخصی نداریم ، بنابراین برای رسیدن به وضعیت مطلوب ، تلاشی نمی کنیم .
فرجی ادامه داد  : گاها برای خرید یک کالا ، ساعت ها و ماه ها مشورت می کنیم تا با استفاده از خرد دیگران ، بهترین انتخاب را داشته باشیم ، اما برای آینده ی خودمان برنامه ریزی مدونی نداریم .
وی خاطرنشان کرد : خوشبختی و شادی واقعی ، زمانی محقق می شود که هدف معینی را با بصیرت انتخاب کنیم تا همانطور که دین مبین اسلام هم خصوصیات انسان کامل را انسانی با هدف ، آگاه ،کوشا و شاکر نعمات الهی معرفی کرده ، بتوانیم با پیشرفت روزافزون ، حس مفید بودن و رضایت از زندگی را تجربه کنیم .
دکتر فرجی خطاب به حاضرین گفت : طبق آمار جهانی 80درصد افراد موفق ، در گذشته ی خود از لحاظ مالی ضعیف بوده اند و با وجود مشکلات فراوان و با تکیه برتوانایی های خدادادی توانستند به موفقیت های بی شماری دست یابند .
وی در ادامه به تبیین نحوه ی شناخت اهداف شایسته و همچنین روش های رسیدن به این اهداف و همچنین رسیدن به درآمد مناسب از طرق مختلف ، علی الخصوص درآمدزایی اینترنتی پرداخت .
1 2 3 ۲۰۱۶۰۵۲۳_۱۱۰۷۱۷ ۲۰۱۶۰۵۲۳_۱۲۰۰۲۱ ۲۰۱۶۰۵۲۳_۱۳۳۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373