معرفی پایگاه خبری بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی

پایگاه خبری تحلیلی انیب به منظور بازخوانی و بازتولید در جهت تبیین و عینیت بخشیدن به آرمانهای بلند انقلاب ، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، شهدای اسلام ، فرمایشات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و در پاسخگویی به انتظارات و مطالبات موجود ، ضمن توجه به تأکید بر لزوم ورود به عرصه رسانه ای در تقابل با جنگ نرم در صراط مستقیم انقلاب  ، رسالت و وظیفه ای سنگین بر دوش خویش احساس می کند  و در جهت رسیدن به همه ی مطالب موجود ضمن ایجاد بصیرت و آگاهی بخشی به قشر نخبه کشور می باشد .

دانشگاه به عقیده ما خواستگاه و محور فعالیت های دانشجویی و کانون  رشد و اشاعه ی تفکر ناب محمدی در دفاع از اسلام و انقلاب است ، لذا ایجاد فضای مجازی در فضای دانشگاهی از اهمیت خاصی برخوردار است .

دانشجوی انقلابی هرگز فرد را محدود به مرزهای جغرافیایی رایج ندانسته و برخود لازم می داند تا در دفاع از اندیشه های نورانی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) با بیان حقایق انقلاب به تبیین اندیشه های اسلام ناب محمدی (ص) بپردازد و حرکت جهادی و جهانی خود را به منظور تشکیل بسیج جهانی اسلام آغاز نماید .

دانشجویان علاقمند به فعالیت خبری و رسانه ای در سایت انیب www.onib.ir می توانند با شماره ی 09122796936 آقای موری تماس حاصل نموده و از طریق ایمیل alimoori.59@gmail.com با مسئول این وب سایت در ارتباط باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373