پیام تبریک رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

مهندس حمیدرضا خانی طی پیامی فرا رسیدن ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، متن این پیام به شرح ذیل است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ؛‌ و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابود شدنى است. (سوره اسراء، آيه 81)
در ایام فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که توسط عاشقان راستین مکتب آل الله علیهم السلام و به پیروی از بنیانگذار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) رقم خورد، یاد و خاطره مجاهدان و شهدای گلگون کفن این حماسه عظیم در خاطره ها زنده می شود.
انقلابی که انفجار نور بوده و نشأت گرفته از نهضت حضرت سیدالشهدا (ع) ندای خداخواهی، ظلم ستیزی، استقلال و آزادی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.
جامعه علمی کشور که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسیر پر فراز و نشیبی را برای رسیدن به قله های علم و تکنولوژی طی کرده و رتبه های ممتازی را در سطح بین المللی کسب نموده، همچنان متعهد به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری می باشد و از هیچ کوششی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دریغ نخواهد کرد.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، طليعه دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی را به تمام فجرآفرينان به ويژه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، مردم ولایتمدار ایران زمین و همچنین دانشگاهیان معزّز تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون میهن عزیزمان را در سایه دعای حضرت مهدی موعود(عج) از خداوند منّان خواستارم.

حمیدرضا خانی
رئیس دانشگاه علمی کاربردی
شهرداری ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373