پیام تبریک ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبراسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)

ناصر شیرکوند طی پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبراسلام حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله ) و امام جعفر صادق(علیه السلام) را تبریک و تهنیت گفت .


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

 

بسمه تعالی

مبارکترین مولودی که در طول تاریخ متولّد شده است، وجود مقدّس نبیّ مکرّم اسلام صلّی اللَّه علیه وآله وسلّم است. امام خامنه ای مدظله العالی

شهر بركات است ربيع المولود
پر از حسنات است ربيع المولود
ميلاد پيمبر(ص) و امام صادق(ع)
ماه صلوات است ربيع المولود

«لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِّمَن کَانَ یَرْجُو اللَّهَ وَ الْیَوْمَ الْآخِرَ وَ ذَکَرَ اللَّهَ کَثِیراً» پیامبر اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله، اسوه حسنه نام گرفتند. اسوه یعنی سر مشق و مقتدا که سه مرتبه در قرآن آمده است. این آیه پیامبر را به عنوان انسانی کامل که نیکو ترین سر مشق و الگو می باشد، معرفی می کند.
ایشان بهترین الگو در همه امور هستند. در ایمان و اخلاص، در زهد و تقوی، در صبر و استقامت، در توکل و فداکاری، در شجاعت و دلاوری، در نظم و نظافت، در عبادت و خودسازی و خلاصه در تمام اعتقادات، اعمال و گفتار کامل ترین سر مشق برای انسان های جهان هستند و مردم با پیروی از این الگوی نیکو می توانند به سعادت دنیا و آخرت برسند.

 

اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و امت اسلامی بویژه اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

ناصر شیرکوند
رئیس دانشگاه علمی کاربردی
شهرداری ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373