پیام تبریک ریاست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

ناصر شیرکوند طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حضرت امام خامنه ای مدظله العالی رهبر معظم انقلاب ، مردم شهیدپرور و دانشگاهیان عزیز تبریک گفت .

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، متن پیام تبریک ریاست این دانشگاه به شرح ذیل است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ كانَ زَهُوقا      اسرا -81

 

انقلاب اسلامي ايران الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی ، سرآغاز فصلي برجسته در تاريخ سياسي ايران بوده است .

 انقلابي كه ماندگاري خود را مرهون جانبازی‌ها، فداكاری‌ها و رشادت‌های همه شیرزنان و غیور مرداني است كه برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظامي اسلامي و عدالت محور، از جان و مال خويش گذشتند تا در نهايت خورشيد ديانت و آزادگي بر پهن دشت ايران اسلامي تابيدن گرفت.

آنگونه که خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده ، خود ولی و سرپرست کسانی است که از ظلمت طاغوت خارج‌شده و به سمت نور حقیقت حرکت می‌کنند و این روح خدا بود که در غالب دست خدا ظاهر شد و مردم ایران را از ذلت و ظلمت رهانید.
اکنون ملت شریف ایران علی الخصوص دانشگاهیان ولایتمدار و بصیر ، بیش از پیش به دشمنی و عهدشکنی سردمدار مستکبران جهان، یعنی آمریکای جنایتکار که اخیرا نیز محدودیت هایی را مسلمین چند کشور ایجاد نموده است ، پی برده اند و در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رساتر از قبل فریاد «مرگ بر آمریکا» سر خواهند داد.
این‌جانب در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمت‌ا.. علیه و تمامی شهیدان به‌حق پیوسته انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را گرامی داشته و این ایام فرخنده را به حضور مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و ملت قهرمان ایران علی الخصوص اساتید،دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373