پیام ریاست دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب

کار و تلاش در عرصه احقاق مظلومان و عدالت گستری ، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد ، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که حضرت باریتعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر.

هفتم تیر ماه سالروز فاجعه جانسوز و دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی ، فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه و بویژه تجلیل و پاسداشت بزرگ معمار دستگاه قضایی ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر ، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

اینک در ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الهی اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه و اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال می خواهیم که همه ما را در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام) قرار دهد.

 

و من الله توفیق

محسن ممیزی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373