کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ورزش های رزمی 2016 باکو توسط دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

محمد پورتوانگر دانشجوی نخبه ورزشکار دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، در وزن منفی 75 کیلوگرم بزرگسالان در بخش سمی کنتاکت مسابقات قهرمانی جهان ورزش های رزمی 2016 باکو که در کشور جمهوری آذربایجان برگزار شد و رقبایی از کشور های مختلف ” آلمان، روسیه، ترکیه، قبرس، رومانی، ازبکستان، قزاقستان، اکراین، آذربایجان قرقیزستان ” حضور داشتند، به مقام اول دست یافته و مدال طلا گرفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، محمد پورتوانگر دانشجوی رشته شبکه های کامپیوتری ، عناوین قهرمانی آسیا 2012 ،بین المللی 2014 ، چند دوره قهرمانی کشور در رشته کاراته را در کارنامه ورزشی خود ثبت نموده است و در ادامه متن مصاحبه کوتاه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را با این ورزشکار جوان مشاهده می نمائید :

 

 

-آقای پورتوانگر . تبریک می گیم بهتون . از خودتون بگید ؟

* سال 1376 در شهرستان شهید پرور ورامین به دنیا آمدم وافتخار می کنم که ساکن دیار شهدای 15 خرداد هستم .

-از چه سالی ورزش میکنی ؟

*از سال 1387 ؛ البته مقام دو و میدانی استانی را در سال 85 کسب کردم ولی به صورت حرفه ای از سال 1387 مشغول به فعالیت ورزشی هستم .

-چی شد که به ورزش رزمی روی آوردی ؟

*از علاقه ای که به این رشته داشتم به همراه دوستم به باشگاه رفتیم . البته از آن موقع تا حالا در همان باشگاه شاگرد شیهان مهدی پاشایی هستم و واقعا از زحمات این استاد خبره تشکر میکنم .

-از مسابقات قهرمانی جهان ورزش های رزمی 2016 باکو بگو ؟

*خب رقابت نفس گیری بود و به فضل خداوندمتعال ، همه اعضاء تیم اعزامی ما که با عنوان شاخه ورزشی جمعیت دفاع از ملت فلسطین حضور داشتیم ، توانستیم در مسابقات بودو مارشال آرتز که در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان از تاریخ 16 الی 20 دسامبر برگزار شد به مدال دست پیدا کنیم .

-چه آرزویی در زمینه فعالیت ورزشی خودت داری ؟

*آرزو دارم روزی مقام قهرمانی المپیک را کسب کنم

-سخن پایانی ؟

*شاکر خدای عزیز هستم و جا دارد از پدرو مادر و استادم ، مجموعه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین و تمام کسانی که مرا حمایت و کمک کردند تشکر و قدردانی کنم .

 

-برای این دانشجوی نخبه دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، آرزوی موفقیت و پیروزی در تمام زمینه های زندگی را از خداوند منان خواستاریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیوندهای مهم

تماس با ما

آدرس مرکز شماره 1 (خواهران) :

ورامین-میدان رازی-ابتدای بلوار رسالت-جنب آتش نشانی-ساختمان شهید مهتدی-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره های تماس :36220146 – 36229945    – کدپستی 3371739974

آدرس مرکز شماره 2 (برادران) :

ورامین-بلوار رسالت-مجتمع عفاف-مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین

شماره تماس:36220091

 

آدرس مرکز نقشه

تمام حقوق برای دانشگاه علمی کاربردی ورامین محفوظ میباشد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/pesarek2/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373